.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آمادگی 24 ساعته تمام بخش‌های مرکز درمانی امام ساری در تعطیلات نوروز
رئیس مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره)ساری گفت: در تعطیلات نوروز ۹۷ تمام بخش‌های این مرکز به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمت‌رسانی به هموطنان عزیز می باشد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، میثاق شفیع‌زاد اظهار کرد: در ایام تعطیلات نوروز ۹۷ تمام بخش‌های بستری اعم از جراحی مغز و اعصاب، جراحی عروق، ارتوپدی، فوق تخصصی داخلی، جراحی زنان و زایمان، جراحی عمومی، زایشگاه، نوزادان ،... و بخش‌های پاراکلینیکی این مرکز جهت ارائه خدمات به بیماران و مسافران به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمت‌رسانی به هموطنان بوده و است.

وی تصریح کرد: در بخش اورژانس این مرکز روزانه به طور میانگین ۳۰۰ نفر مراجعه کننده داریم که از این تعداد حدود ۷۰ نفر بطور میانگین در بخش‌های مختلف بستری و تحت مداوا قرار گرفته‌اند.

رئیس مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) ساری خدمت ارائه شده در بخش رادیوتراپی این مرکز افزود: روزانه به صورت میانگین بین ۶۰ تا ۷۰ نفر جهت دریافت خدمات رادیوتراپی به این مرکز مراجعه کردند.

این مسؤول افزود: در تعطیلات نوروز ۹۷ روزانه حدود ۵۰ نفر جهت انجام شیمی درمانی و ۹۵ نفر جهت انجام سی تی اسکن و ام آر آی به این مرکز مراجعه و روزانه حدود ۹ مورد آندوسکوپی نیز در این مرکز انجام شده است.

شفیع‌زاد گفت: در تعطیلات نوروزی تعداد مادران باردار مراجعه کننده به اورژانس مامایی این مرکز به صورت میانگین حدود ۵۰ نفر بوده که به صورت تقریبی روزانه هفت مورد زایمان در این مرکز صورت گرفته است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.582 seconds.